تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

پايان نامه روابط عمومي



شناسه محصول: 1016061
موجود

پايان نامه روابط عمومي

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 5500تومان

برچسب ها :

پايان نامه روابط عمومي

پايان نامه روابط عمومي

نام فایل : پايان نامه روابط عمومي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 33

حجم : 114 کیلوبایت


فهرست‌
1 ـ 1 ـ مقدمه‌
1 ـ 2 ـ شرح‌ وظايف‌ روابط عمومي‌
1 ـ 3 ـ جايگاه‌ سازماني‌ روابط عمومي‌
1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بين‌ روابط عمومي‌ و تبليغات‌
1 ـ 5 ـ روابط عمومي‌ مطلوب
1 ـ 6 ـ ويژگيهاي‌ كارشناس‌ روابط عمومي
1 ـ 7 ـ روابط عمومي‌ داخلي‌
1 ـ 8 ـ نقاط قوت‌ و ضعف‌ روابط عمومي‌ها
مراجع‌
 
1 ـ 1
ـ مقدمه‌
يكي‌ از عواملي‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهميت‌ و ارزش‌ اساسي‌ دارد و آنها را در نيل‌به‌ هدف‌ها ياري‌ مي‌دهد; كيفيت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتي‌ است‌ كه‌ با آنها سروكار دارند و همچنين‌با افكار عمومي‌ جامعه‌اي‌ است‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعاليت‌ مشعولند. هر اندازه‌ اين‌ ارتباط بطور مفيدي‌ مستقر وبه‌ شكل‌ مؤثري‌ گسترش‌ يافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستيابي‌ به‌ اهداف‌ خودموفق‌تر مي‌باشد. اكنون‌ به‌ عنوان‌ يك‌ اصل‌ اساسي‌ در مديريت‌ پذيرفته‌ شده‌ كه‌ افراد و مؤسسات‌ براي‌رسيدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نيازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درك‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بايكديگر و عموم‌ مردم‌ مي‌باشند.
مديران‌ مؤسسات‌ به‌ دلايل‌ فوق‌، در تشكيلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسيس‌ دفتر، واحد يا بخشي‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومي‌ نموده‌اند تا از طريق‌ آن‌ ارتباط مفيد و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمايند و با آگاه‌ كردن‌، تشويق‌ و ترغيب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مديران‌، سريعتر، راحت‌تر و با هزينه‌ كمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند. دست‌ اندركاران‌ چنين‌ دفاتري‌ همه‌ روزه‌ در تلاشند تا با استفاده‌ از تكنيك‌ها وتخصص‌هاي‌ حرفه‌ روابط عمومي‌، به‌ گسترش‌ تفاهم‌ و ارتباط مؤثر بپردازند. هدف‌ از تهيه‌ اين‌ گزارش‌;آشنايي‌ با وظايف‌، نقش‌ و جايگاه‌ روابط عمومي‌ مطلوب‌ است‌ و در آن‌ ابتدا شرح‌ وظايف‌ عمومي‌ وسپس‌ جايگاه‌ سازماني‌ آن‌ و تفاوت‌ بين‌ روابط عمومي‌ و تبليغات‌ مورد بررسي‌ قرار گرفته‌ است‌. در ادامه‌به‌ روابط عمومي‌ مطلوب‌ و ويژگيهاي‌ كارشناسي‌ روابط عمومي‌ و همچنين‌ روابط عمومي‌ داخلي‌پرداخته‌ شده‌ است‌. در پايان‌ نقاط قوت‌ و ضعف‌ روابط عمومي‌ها كه‌ حاصل‌ بررسي‌ چهل روابط عمومي‌در ايران‌ مي‌باشد، ارائه‌ گرديده‌است.

1 ـ 2 ـ
شرح‌ وظايف‌ روابط عمومي‌
مهمترين‌ وظيفه‌ روابط عمومي‌، شناخت‌ افكار عمومي‌ و نفوذ در آن‌ براي‌ جلب‌ رضايت‌ افكارعمومي‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ است‌ كه‌ هم‌ در درون‌ سازمان‌ و هم‌ در بيرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ مي‌شود.بي‌ترديد، اين‌ وظيفه‌ در قالب‌ مجموعه‌اي‌ از فعاليتهاي‌ ارتباطي‌ صورت‌ مي‌گيرد كه‌ مي‌توان‌ آنها را تحت‌عناوين‌ ارتباطات‌، امور فرهنگي‌ و نمايشگاهها، انتشارات‌، سنجش‌ افكار و پژوهش‌ و برنامه‌ريزي‌دسته‌بندي‌ كرد. كه‌ در زير به‌ تشريح‌ اين‌ وظايف‌ مي‌پردازيم‌.
1ـ 2 ـ 1 ـ ارتباطات‌
- سياستگذاري‌، برنامه‌ريزي‌ و كاربرد شيوه‌ها و برنامه‌هاي‌ مناسب‌ براي‌ انعكاس‌ اهداف‌، سياستها،فعاليت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌.
- گردآوري‌، جمع‌بندي‌ و تحليل‌ نظرها و ديدگاههاي‌ مردم‌، نخبگان‌ و رسانه‌ها در زمينه‌ فعاليتهاي‌سازمان‌ و ارائه‌ آن‌ به‌ مديريت‌.
- تلاش‌ براي‌ تقويت‌ هرچه‌ بيشتر روحيه‌ تفاهم‌ بين‌ كاركنان‌ و مديران‌ و هميت‌ سازماني‌ و زمينه‌سازي‌براي‌ برقراري‌ ارتباطات‌ بين‌ آنان‌.
- اعلان‌ مواضع‌ سازمان‌.
- عضويت‌ و شركت‌ در جلسه‌هاي‌ مهم‌ سازمان‌ به‌ منظور آگاهي‌ از سياستها، خطمشي‌ها، برنامه‌ها وروند فعاليتها و نيز آگاهي‌ از نتايج‌ ساير نشستها و گردهمايي‌ها و جلسه‌ها.
...

خرید آنلاین


سایر محصولات

گزارش کارورزی با موضوع روابط عمومی در شركت سهامی بیمه ایران


69 صفحه word | فونت Tahoma سایز 12 | قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر | قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از فایل1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبلیغات‌یكی‌ از موضوعات‌ مهم‌ برای

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نقش روابط عمومی ها در تحقق اصل حق دسترسی آزادانه به اطلاعات در نظام های دموكراسی


43 صفحه word|فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقهرجا سخن از پاسخگویی و مسئولیت پذیری می رود نشان از این پیش فرض دارد كه ن

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی با موضوع روابط عمومی الکترونیک


27 صفحه word | فونت Tahoma سایز 12 | قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر | قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از فایلروابط عمومی الکترونیک  و مدلهای ارتباطی به نظر می رسد با گسترش و توسعه فن آوریهایی كه ذكـــــر شد، هم اكنون درجا

ادامه مطلب  
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روابط عمومی و راهبردهای نوین آن در 123 اسلاید


        روابط عمومی (به انگلیسی Public relations یا به اختصار PR) به علمِ مدیریتِ چرخهٔ اطلاعات، مابینِ یک فرد یا سازمان، (اعم از با

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد حقوق اختیارات مجامع عمومی شرکتهای سهامی و تعاونی


       دانلود مقاله ارشد حقوق اختیارات مجامع عمومی شرکتهای سهامی و تعاونی فهرست مطالبعنوان              &nb

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مؤسسات


22 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقمؤسسات عمومی را می توان از جنبه های مختلف بویژه از لحاظ اجرایی قوانین مختلف طبقه بندی كرد. از لحاظ هدفی كه مؤسسات دارند ، می توان آنها را به

ادامه مطلب  
روابط عمومی در ایران و جهان


فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:59 مقدمه  تعریف روابط عمومیجی ای گرونیك نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یك سازمان در این رشته و همگان هایی می‌داند كه با آن سروكار دارند.ركس هارلو كه از پیشقدمان روابط عموم

ادامه مطلب  
پروژه بررسی در خصوص مفهوم نظم عمومی در حقوق بین الملل خصوصی . doc


     نوع فایل: wordقابل ویرایش 86 صفحه مقدمه: مفهوم نظم عمومی یكی از مفاهیم مهمی است كه در حقوق و قوانین اغلب كشورهای اروپائی و غیراروپائی پیش‌بینی شده و وجود دارد.دراروپا نسبت ب

ادامه مطلب  
پاورپوینت درمورد شوراهای روابط عمومی

به نام خدا مشخصات فایلفرمت:power pointقابل ویرایش وآماده پیرینتبا کیفیت بالا و دارای ضمانتتعداد اسلاید : 12 اسلایدشوراهای روابط عمومی تشکیل شوراهای روابط عمومی  شورای سیاستگزاری روابط عمومی شورای برنامه ریزی روابط عمومی شورای منطقه ای روابط عمومی

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق روابط


مقدمه:اولین چیزی كه به ذهن بیشتر مردم خطور می كند وقتی كه كلمه رهبری را می شنوند رهبری تجارت نیست بلكه رهبری مذهبی، سیاسی و اجتماعی است.رهبران به شكل گیری اهداف گروهها كمك كرده و اعضای گروهها را تحت تاثیر قرار داده و تشویق می كنند تا در رسیدن به اهداف صرف كنند

ادامه مطلب  
logo-samandehi