تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

باورهاي معلمان



شناسه محصول: 1015722
موجود

باورهاي معلمان

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 5200تومان

برچسب ها :

باورهاي معلمان

باورهاي معلمان

نام فایل : باورهاي معلمان

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 29

حجم : 101 کیلوبایت


زماني كه معلمان سهم خود را در پروسه انضباطي انكار مي كنند در واقع سهم خود را نيز در دست‌آوردهاي آكادميك كودك ناديد مي‌گيرند.
باورهاي معلمان
تأثير باورهاي معلمان درباره خود دانش‌آموز نمي‌تواند مورد تأييد بيشتر از حد قرار گيرد. اگر دانش‌آموزي در كلاس است تأثير باورهاي معلم گريزناپذير است. بر مثالهاي زير توجه نمائيد.
جونيس پايه دوم را در كلاس‌هاي بومن با يك لباس و مواد جديد و اشتياق به آموختن شروع نمود. برادر بزرگتر جونيس كه هم اكنون در كلاس چهارم است نيز در كلاس‌هاي بومن بوده است او دانش‌آموزي با هوش و توانا بود كسي كه مي‌توانستند از پس هر كاري برآيد. يك ماه بعد از سال تحصيلي جونيس در گروه خواندن دچار اشكال شد. او با بعضي از مفاهيم دست و پنجه نرم مي كرد و شبي عقلش را از دست مي دهد. آقاي بوفي به جونيس گفت: «من مطمئنم كه تو خوب عمل خواهي كرد براي آنكه برادرت يكي از بهترين دانش‌آموزان من بود».
برداشت جونيس از برچسب آقاي بوفي چه بود؟ آقاي بوفي راجع به او چه باوري داشت؟ آيا اين تشويق كننده يا نااميد كننده بود؟ قصد خوب بود ولي روش اجرا به تنيجه مورد نظر نمي‌رسيد.
فهم باورهاي معلمان ضروري است، ما بايد بدانيم كه معلمان يك سري باور دارند لذا پايه رفتار آنها در كلاس است. بعضي از اين باورها مؤثر و بهبود دهنده رابطه معلم- شاگرد و باعث رشد توانائي دانش‌آموز به آموختن است. ساير باورها آسيب رسان است و موجب ايجاد مشكل در رابطه با دانش آموزان است، مي‌توانيم برخي از اين باورهاي تخريب‌گر را تشخيص دهيم تا آنها بتوانند نيازشان براي رابطه مشورتي را دريابند.
باورهاي نادرست مشترك همگي كه هر دينك ماير 1980 آمده است.
1- دانش‌آموز بايد با خود همكاري كند.
من مسئول هستم. دانش‌آموز بايد آنچه را من مي گويم انجام دهد. اگر آنها انجام ندهند من يك ناظم مؤثر نيستم. همكاري پايه لغات
terms
من است و به معناي مطابقت با نيازهاي من است.
2- من بايد قادر به كنترل تمامي دانش‌آموزان و موقعيت، باشم وگرنه من معلم خوبي نيستم.
من بايد تمايل دانش آموزان را با مهارتي كه هم اكنون دارا هستم اداره كنم من تمامي يزها را راجع به كنترل دانش‌آموزان آموخته‌ام. يك رابطه مشورتي نشانه ضعف و شكست است.
3- برنامه من به هر قيمتي بايد موفق شود.
برنامه من تنها راه است هيچ فضائي براي دادن و گرفتن در رابطه وجود ندارد. براي كنترل يا براي برد چالش با دانش‌آموزان مهم است. من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كسي در روابط خود با ديگران دارم.
4- برخي از دانش‌آموزان ذاتاً بد هستند و بايد اگر همكاري نكردند تنبيه شوند.
همه دانش‌آموزان خوب نيستند بعضي‌ها هيچ اميدي به اصلاحشان نيست، رويكرد من استفاده از تنبيه به عنوان يك سيستم انضباطي جهت ايجاد مطابقت است. تنها سيستم انضباطي كه مؤثر است به وجود آوردن كنترل از خارج كودك است.
5- من بايد دانش‌آموزان و كلاس را كنترل كنم تا آنها مرا كنترل نكنند. خارج از كنترل بودن خطرناك است.
كنترل داشتن مهم است. اين نگراني بر پايه اين واقعيت است: چگونه من مي‌توانم بطور مؤثر كلاسي را با 30 دانش‌آموز اداره كنم؟ به هر حال تشخيص اين مطلب كه بسياري از معلمان آموزش گسترده‌اي در زمينه مديريت كلاس نديده‌اند سايرين ممكن است به سيستم انضباطي كه بر كنترل تأكيد دارد به عنوان تكنيك ابتدائي فكر كنند.
6- شاد نبودن علل بيروني دارد و من هيچ توانائي براي كنترل يا تأثير بر احساساتم ندارم.
من نمي‌توانم توقع داشته باشم شرايط فعلي تغيير كند. براي من تغيير بازدهي ندارد. من هيچ منبعي براي كمك به تغيير ندارم.
7- دانش‌آموزان محصول وراثتشان و محيط بزرگترشان هستند و قابل تغيير نيستند.
دانش‌آموز با هيچ يك از اعمال يا باورهاي من تحت تأثير قرار نمي‌گيرد. تأثير مدرسه در حداقل است.
معلمان مكرراً يكي يا چند تا از ريزباورها را به مشاور بيان مي‌دارند يك معلم امكان ندارد بگويد من تحت كنترل هستم ولي اعمالشان و گفتارشان دال بر اين باورها است.
جدول 1-
...

خرید آنلاین


سایر محصولات

برنامه ریزی ذهن برای ثروتمند شدن با پیامهای پنهان صوتی و تصویری


    گرداب موفقیت ونیزانسلام دوست عزیزدر ابتدا از خدای مهربان سپاس گزاریم که ما را به این مسیر زیبا هدایت کرد. خدا را شکر میکنیم که تمامجهان را بر اساس قوانین لایزال، رهبری میکند و به هر فردی که

ادامه مطلب  
مفهوم ،تعریف و نظریه های باورهای فراشناختی همراه پرسشنامه رایگان


سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :باورهای فراشناختیباورهای فراشناختی مثبت ومنفیالگوهای باورهای فراشناختیالگوی سندرم شناختی- توجهی (CAS)الگوی ولز و پاپاجیورجیونظریه سبک های پاسخنظریه تغییر درمان الیستفاوت های جنسی

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق باورهای فطری ازدیدگاه فلاسفه ومتکلمین اسلامی


بیان مسئله:سپاس فراوان آفریدگاری را سزاست که جهان هستی را همسان و هماهنگ با احتیاجات ونیازهای بشر سامان داده وبا تدبیر حکیمانه خود آنرا پرورده است.تحیّات ودرود نامحدودبروالاترین معلم ومربّی انسان یعنی پیامبر اکرم «ص

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق کامل در رابطه با رشته علوم تربیتی (فایل Word)تعداد صفحات 35


و لاتَهِنوا و لا تَحزَنوا و انتمُ الاعلون ان کُنتم مؤمنین(آل عمران/ 139)ـ لحظه ای به خود بیندیش ... چقدر خود را باور داری؟ استقامت، توان و انرژی تو در زندگی چقدر است؟خودباوری و اعتماد به نفس استخوان بندی و

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی رابطه سخت رویی روان شناختی و باورهای خوددرآمدی


دانلود تحقیق بررسی رابطه سخت رویی روان شناختی و باورهای خوددرآمدی  دانلود تحقیق بررسی رابطه سخت رویی روان شناختی و باورهای خوددرآمدی  چکیده    1فصل اول : کلیات    3مقدمه  &n

ادامه مطلب  
تحقیق تاریخ فرهنگ و باورهای دین کهن ایرانیان


دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان تاریخ فرهنگ و باورهای دین کهن ایرانیان،بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :شادروان "دستور دالا" پیرامون زرتشت می گوید : ما همه چیز درباره محمد و موسی و عیسی و حتی بودا می دانیم ولی هیچ آگاهی علمی و دقیقی پیرامون ز

ادامه مطلب  
تأثیر باورهای معلماننام فایل : تأثیر باورهای معلمان
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 29
حجم : 101 کیلوبایت
زمانی كه معلمان سهم خود را در پروسه انضباطی انكار می كنند در واقع سهم خود را نیز در دست‌آوردهای آكادمیك كودك نادید می‌گیرند.باورهای معلمانتأثیر باورهای معلمان درباره خود دانش&zwnj

ادامه مطلب  
باورهای معلماننام فایل : باورهای معلمان
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 29
حجم : 101 کیلوبایت
زمانی كه معلمان سهم خود را در پروسه انضباطی انكار می كنند در واقع سهم خود را نیز در دست‌آوردهای آكادمیك كودك نادید می‌گیرند.باورهای معلمانتأثیر باورهای معلمان درباره خود دانش‌آموز نمی&zw

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش


فرمت فایل:word(قلبل ویرایش)تعداد23 صحفه  مدیریت جدید در آموزش و پرورش همانند مدیریت در حوزه های گوناگونی نظیر تجارت، صنعت ، و ... بر پرورش منابع انسانی سازمان تأكید دارد. مدرسه مشابه سازمانی كه تحت نظر مدرسه است برای حصول به

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد اسطوره و نقش آن در فرهنگ و تمدن ایران و استفاده آن در پارچه و قالی و نقش های برجسته از ابتدای پیدایش تا عصر حاضر


فرمت word و قابل ویرایشتعداد صفحات: 192 اسطوره و نقش آن در فرهنگ و تمدن ایران و استفاده آن در پارچه و قالی و نقش های برجسته از ابتدای پیدایش ت

ادامه مطلب  
logo-samandehi