تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

بررسي نگرش معلمين و والدين درخصوص كاربست ارزشيابي توصيفي در



شناسه محصول: 1015709
موجود

بررسي نگرش معلمين و والدين درخصوص كاربست ارزشيابي توصيفي در

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 5200تومان

برچسب ها :

بررسي نگرش معلمين و والدين درخصوص كاربست ارزشيابي توصيفي در

بررسي نگرش معلمين و والدين درخصوص كاربست ارزشيابي توصيفي در

نام فایل : بررسي نگرش معلمين و والدين درخصوص كاربست ارزشيابي توصيفي در

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 7

حجم : 57 کیلوبایت


بررسي نگرش معلمين و والدين درخصوص كاربست ارزشيابي توصيفي در پايه هاي اول و دوم ابتدايي شهر تهران در سال 84 _ 83
پژوهشگر: عصمت مرتضايي نژاد (پايان نامه كارشناسي ارشد)
ارزشيابي پيشرفت تحصيلي به نمره دادن و صدور گواهينامه خلاصه نمي شود بلكه يكي از اهداف اصلي آن كمك به معلم در بهبود شيوه هاي آموزشي خود و رفع نواقص يادگيري دانش آموزان است، در صورتي كه ارزشيابي صحيح و مناسبي صورت نگيرد. تبعاتي همچون كاهش علاقه به يادگيري، افزايش اضطراب امتحان، بروز رفتارهاي منفي در دانش آموزان، هدر رفتن سرمايه هاي مادي و انساني، افزايش نرخ مردودي و تكرار پايه، اختلال در رشد عاطفي دانش آموزان، از ميان رفتن خلاقيت و... را در پي خواهد داشت، بنابراين مشاهده دانش آموزان در كلاس درس، آزمايشگاه و ساير موقعيت هاي پرورشي، استفاده از گفتگوهاي غير رسمي و مصاحبه، بررسي كارهاي علمي دانش آموزان، اجراي آزمونهاي مختلف و... از مهمترين فعاليتهاي آموزشي معلمان قلمداد مي شود...
ارزشيابي توصيفي الگويي كيفي است كه تلاش مي كند به جاي كمي نگري از طريق توجه به معيارهاي درسي و آموزشي به عمق و كيفيت يادگيري دانش آموزان توجه كند و تبيين و توصيفي از وضعيت آنان ارايه دهد.
اهداف تحقيق:
1 _ هدف كلي: بررسي نگرش معلمين درخصوص كاربست ارزشيابي توصيفي در پايه هاي اول و دوم ابتدايي شهر تهران در سال 84 _ 83
2 _ اهداف ويژه:
_ بررسي تأثير طرح ارزشيابي توصيفي در بهبود رفتار دانش آموزان
_ بررسي تأثير طرح ارزشيابي توصيفي در بهبود يادگيري دانش آموزان
_ بررسي تأثير طرح ارزشيابي توصيفي در تعامل اولياء دانش آموزان با مسئولين مدرسه
_ بررسي تأثير طرح ارزشيابي توصيفي در دشواري كار معلمين
_ بررسي تأثير طرح ارزشيابي توصيفي در سلامت روحي و رواني دانش آموزان
سؤالات تحقيق:
1 _ ارزشيابي توصيفي چه ميزان در بهبود يادگيري دانش آموزان مؤثر است؟
2 _ ارزشيابي توصيفي چه ميزان در تعامل اولياء دانش آموزان با مسئولين مدرسه مؤثر است؟
3 _ ارزشيابي توصيفي چه ميزان در بهبود رفتار دانش آموزان مؤثر است؟
4 _ ارزشيابي توصيفي چه ميزان در دشواري كار معلمين مؤثر است؟
5 _ ارزشيابي توصيفي چه ميزان در سلامت روحي و رواني دانش آموزان مؤثر است؟
جامعه و نمونه آماري:
جامعه آماري در اين پژوهش كليه معلميني هستند كه در مدارس مورد بحث مشغول به تدريس هستند و همچنين كليه والديني كه فرزندانشان در اين مدارس مشغول به تحصيل هستند. در اين تحقيق روش
نمونه گيري، تصادفي ساده بوده، 6 مدرسه در 6 منطقه آموزش و پرورش شهر تهران شامل مناطق 1 _ 5 _ 9 _ 12 _ 16 و جمعاً 25 كلاس (25 معلم و 325 نفر از والدين) انتخاب شدند.
ابزار اندازه گيري: ابزار اندازه گيري در اين پژوهش نگرش سنج محقق ساخته با طيف ليكرت و با استفاده از تكنيك دلفي است.
طرح پژوهش: داده ها با 2 روش توصيفي (ترسيم جداول فراواني و تعيين شاخص هاي گرايش هاي مركزي و پراكندگي درخصوص هر يك از ابعاد) و استنباطي (استفاده از آزمون
Z
يا
...

خرید آنلاین


سایر محصولات

بررسی نگرش معلمین و والدین درخصوص كاربست ارزشیابی توصیفی درنام فایل : بررسی نگرش معلمین و والدین درخصوص كاربست ارزشیابی توصیفی در
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 7
حجم : 57 کیلوبایت
بررسی نگرش معلمین و والدین درخصوص كاربست ارزشیابی توصیفی در پایه های اول و دوم ابتدایی شهر تهران در سال 84 _ 83پ

ادامه مطلب  
مقاله درباره ارزشیابی توصیفی


مشخصات فایلعنوان: ارزشیابی توصیفیقالب بندی: wordتعداد صفحات: 31  قسمتی از متنارزشیابی توصیفیمقدمه طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است.این طرح ب

ادامه مطلب  
دانلود مقاله کارشناسی بررسی رابطه استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی دانش آموزان


      دانلود مقاله  کارشناسی بررسی رابطه استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی دانش آموزان  فهرست مطالب عنوان  

ادامه مطلب  
مقاله ارزشیابی كاركنان ( 4 مقاله ناب در رابطه با ارزشیابی کارکنان )


در كشورهای صنعتی با وجود اینكه براساس تفكر عمل گرایی (Pragmatism) تاكید ارزشیابیهای بر عملكرد كاركنان است (Performace Apprasial) آنچنانكه در نوشته‌های دهه هشتاد نشان داده شده این جوامع نیز به دلایلی به سوی

ادامه مطلب  
مقاله درمورد پرخاشگری


مشخصات فایلعنوان : پرخاشگریقالب بندی: wordتعداد صفحات: 39  محتویاتچكیده تحقیق مقدمهبیان مساله پژوهش اهمیت و ضرورت مساله هدف كلی تحقیق اهداف ویژه پژوهش سوالات و فرضیه هاتعریف متغیرها تنبیه مشاهده  تبعیض مسائل تربیتی جامعه آماری یافته های پژوهش

ادامه مطلب  
ارزشیابی توصیفی عملکرد دانش آموزان در دوره ابتدایی


         ارزشیابی توصیفی عملکرد دانش آموزان در دوره ابتداییبا فرمت ورد قابل ویرایشفهرست مطالبعنوان صفحهچكیده 5چرایی ارزشیابی توصیفی 7اهداف طرح 7:بهبود فرایند یاددهی - یادگیری 7ضرورت ه

ادامه مطلب  
مقاله درمورد ارزشیابی


مشخصات فایلعنوان: ارزشیابیقالب بندی: wordتعداد صفحات: 13   محتویاتارزشیابیعنوان یك تخصصضرورت ارزشیابی آموزشیجایگاه و نقش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در آموزش و یادگیری فرایند – مدارآشنایی با پاره ای از مفاهیم ارزشیابیاصول و مفاهیم قابل تاكید

ادامه مطلب  
ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملكرد كاركنان


ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملكرد كاركنان فرمت فایل اصلی پایان نامه   :  word حجم فایل  زیپ  :  99 KB  تعداد کل صفحات :  66+ 3 صفحه  فهرست مطالبموضوع    &n

ادامه مطلب  
آشنایی با دستورالعمل ها و نحوه ارزشیابی كاركنان 27 صنام فایل : آشنایی با دستورالعمل ها و نحوه ارزشیابی كاركنان 27 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 30
حجم : 74 کیلوبایت
آشنایی با دستورالعمل ها و نحوه ارزشیابی كاركنانجمع آوری: حمیدرضا سهیلی فرفرازی از نامه حضرت امام علی(ع) به مالك اشتر:و نباید ن

ادامه مطلب  
مقاله درمورد ارزشیابی در آموزش و پرورش


مشخصات فایلعنوان: ارزشیابی در آموزش و پرورشقالب بندی: wordتعداد صفحات:26  محتویاتمقدمه تعریف ارزشیابیانواع ارزشیابی روایی( Validity)هدف ارزشیابی تکوینی یا مستمرشیوه های اجرایی ارزشیابی تکوینی یامستمرو . . .    قسمتی

ادامه مطلب  
logo-samandehi