تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

روش تحقيق



شناسه محصول: 1015344
موجود

روش تحقيق

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 5500تومان

برچسب ها :

روش تحقيق

روش تحقيق

نام فایل : روش تحقيق

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 45 کیلوبایت


بیان مسئله:
پیچیدگی ها و مشکلات دنیای حاضر نیاز به افزایش تفاهم بین المللی، افزایش تعامل بین المللی شناخت بیشتر فرهنگ ها و ارتباطات فرهنگی با سایر ملت ها را می طلبد. در آغاز هزاره ی سوم موضوعات دموکراسی نقش آموزش و پرورش و بین المللی کردن آموزش و پرورش مطرح است که دقیقاً به بحث مشاکرت، دموکراسی، مدنیت و ارتباط آن با آموزش و پرورش مربوط می شود. مشارکت انسان ها برای حفظ محیط زیست برای حفظ صلاح و تفاهم بین المللی مطرح است که انتظار می رود از طریق آموزش و پرورش میسر گردد.
تعلیم و تربیت عامل اساسی در سرشتن آینده و باید انسان ها را برای همگام شدن با تحولات اجتماعی آماده سازد. (گزارش 18 ماه مه، 1972) کمیسیون بین المللی توسعه تعلیم و تربیت هدف نهایی و اصلی تعلیم و تربیت را چنین تعریف کرده است. (میر کمالی، 1367)
آموزش و پرورش قرن بیست و یکم بهره گیری از فن آوری های نوین اطلاعات و ارتبطا در فرآیند یاددهی و یادگیری را طلب می کند تا دانش اموزان نسبت به موضوع درس شناخت پیدا کند و نگرش های سازنده در آن ها ایجاد شود، به مباحث مربوط به طندگی اجتماعی علاقه مند شوند و قادر باشد با اندیشیدن مسائل را حل کند، راه حل ها را با تفکر بیابند و بتواند در عمل مهارت های لازم برای کاربرد آن ها با بهره گیری از آن ها را در زندگی اجتماعی به دست آورند و در نهایت بیاموزند که چگونه بیاموزند و یادگیری را به خارج از کلاس درس و مدرسه گسترش دهند. (سرکار آرائی، 1378)
«یادگیری برای زیستن» یعنی شخصیت هر فردی آن چنان رشد کند که بتواند خود را هدایت کند تصمیم بگیرد و داوری درست انجام دهد این امر حاصل نمی شود مگر اینکه قوای ذهنی، قدرت استدلال، حتی زیباشناسی، استعدادهای جسمانی و مهارت در برقراری ارتباط با دیگران در طول عمر به ویژه در دوران تحصیل تمرین تحکیم شود. (گنج درون ، 1375)
سوابق تحقیقی:
سوابق خارجی:
جانسون (1987) در پژوهش در خصوص «بررسی متانالیر (فراتحلیلی)» دریافت که یادگیری از طریق همیاری نسبت به تجارب یادگیری، فردی و رقابتی پیشرفت بیشتری را ایجاد می کند.
لنینگ (1993) در پژوهش در خصوص تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی و الگوهای تعامل دانش اموزان دریافت که آزمودنی ها 36 دانش اموزان پایه ی دهم بود که به صورت تصادفی دو گروه یادگیری مشارکتی و آموزش سنتی تقسیم شدند. پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بوسیله یک بیش آزمون و یک آزمون بعدی در خصوص متون مورد تدریس ارزیابی شد و الگوهای تعاملی کلامی آزمودنیها نیز به وسیله ی فیلمبرداری و بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفت که آزمودنیها گروه مشارکتی در مقایسه با آزمودنی های گروه سنتی در آزمون پیشرفت تحصیلی به طور معنا داری نمرات بالاتری کسب نمودند.
ناتیو (1994) در پژوهشی در خصوص رفتارهای یاری رساندن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با استفاده از یادگیری مشارکتی رفتار آزمودنی ها را در طول تحقیق را مورد مشاهده قرار داد و رفتارهای یاری رساندن و هم پیشرفت ریاضی در گروه یادگیری مشارکتی در مقایسه با گروه آموزش سنتی به طور معنا داری بیشتر بود. همچنین مطابق با افزایش نمرات ریاضی، رفتارهای یاری رساندن نیز به همان نسبت افزایش یافت.
دلین (1994) در تحقیقی به بررسی و تأثیر نوع پاداش بر پیشرفت تحصیلی و همچنین تأثیر نقش یا یادگیری مشارکتی و پیشرفت تحصیلی پرداختندکه این نتایج نشان داد که نوع پاداش تأثیر معناداری بر عملکرد یا انگیزه آزمودنی ها نداشت.
ژوژفدی نیسیوکسیا (1996) «در پژوهش به بررسی اثرات یادگیری و مشارکتی و همیاری ارضای نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش آموزان کلاس 12 در ایلت فلورید پرداخت و دریافت که دانش آموزان مطالب زیادی را برای افزایش اطلاعات و دانش خودشان مطالعه نمی کنند و بسیاری از دانش اموزان به طور فعال باهم رابطه ی متقابل ندارند. مهارت های مطالعه روی عادات کاری رضایت بخش نبود. و در عقید و کار باهم نقطه اشتراک وجود ندارد و ارتباط و هکاری وجود ندارد.
سوابق داخلی:
علی پاکیزه (1376) در پژوهش رد بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و خودپنداری دانشجویان دریافت که یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان تأثیر دارد. همچنین یادگیری مشارکتی بر یادآوری نیز تأثیر دارد.
حسن شعبانی (1378) «تأثیر روش حل مسئله به صورت کار گروهی بر روی تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دریافت که روش حل مسئله به صورت کار گروهی در پرورش تفکر انتقادی دانش آموزان مؤثر است.»
اهداف تحقیق:
هدف کلی این تحقیق: بررسی رابطه ی همیاری با خودپنداره و راهبردهای انگیزشی در مقطع ابتدایی شهرستان اردکان
اهداف اختصاصی (فرعی):
تعیین ارتباط بین همیاری انگیزش و درونی دانش آموزان مقطع ابتدایی
تعیین ارتباط بین همیاری خود پنداره مثبت دانش آموزان مقطع ابتدایی
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:
برای تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی استنباطی استفاده می گردد. در سطح آمار توصیفی از جدول فراوانی ها، درصدهای فراوانی، نمودارهای هیستوگرام، شاخص مرکزی. انحراف معیار واریانس و همبستگی استفاده شده است. و از روش های استنباطی از آزمون ناپارامتریک خی دو دور روش تحلیل واریانس یکراهه. و آزمون های پارامتریک + برای مقایسه ی میانگین دو گروه مستقل آزمون.
روش کار:
نوع روش تحقیق
روش اجرایی پژوهش به ماهیت کاملاً مداخله ای آن «روش تحقیق آزمایشی از نوع پس آزمون با گروه کنترل می باشد و از پرسشنامه نیز به عنوان ابزاری جهت دستیابی به اهداف تحقیق استفاده می کند»
...

خرید آنلاین


سایر محصولات

پاور پوینت (اسلاید) روش پایان نامه نویسی


 با سلام
فایل روش پایان نامه نویسی یک پاورپوینت بسیار عالی در 356 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازای

ادامه مطلب  
راههای مناسب ترغیب و تشویق دانش آموزان به مطالعه و تحقیق


145صپژوهش و تحقیق در هر جامعخ ارتباط تنگاتنگی با نظام آموزشی و فرهنگی آن جامعه دارد . بطوریكه با قاطعیت می توان گفت پژوهش و نوآوری در جامعه ای تكوین و توسعه پیدا می كند ، كه نظام آموزشی و فرهنگی ، زمینه ها و بستر مناسب ،

ادامه مطلب  
تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی


132 صفحه     خداوند برای هدایت انسان ها، پیامبران الهی را به سوی بشر مبعوث کرده است تا اندیشه و تفکر آنان را تحول و در رفتار و کردار افراد بشر و جوامع آنان تغییر ایجاد کند.هدف از این گردآوری اشاره به تاثیر قرآن و حدیث، که هر دو در هد

ادامه مطلب  
پایان نامه تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی


  فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:150 فهرست مطالبپیشگفتار......................................................ا-بمقدمه........................................................ب-جچکیده..............................

ادامه مطلب  
دانلود پروژه تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی


پروژه تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی پژوهش کامل در حوزه زبان و ادبیات فارسی می باشد و در 5 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 121 صفحه بر

ادامه مطلب  
دانلود مقاله کارشناسی حسابداری بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان آبیك


      دانلود مقاله کارشناسی حسابداری بررسی مالی مجتمع صنعتی سیمان آبیك فهرست مطالب عنوانصفحهپیشگفتار بفهرست مطالب دفهرست اشكال حفهرست ضمائم چكیده طیفصل اول - كلیات 1مقدمه 2تع

ادامه مطلب  
تحقیق جامع در مورد ارتباط بین سود و قیمت سهام


  فهرست مطالبعنوانصفحهفصل اول11-1- مقدمه12-1- تعریف موضوع23-1- اهمیت تحقیق34-1- هدف و علت انتخاب موضوع35-1- سوابق مربوط46-1- فرضیات تحقیق57-1- قلمرو مكانی تحقیق58-1- قلمرو زمانی تحقیق59-1- روش تحقیق510-1- ساختار تحقیق5فصل د

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) نگاهی به مبانی معرفت شناسی تحقیق در علوم رفتاری


 با سلام
فایل نگاهی به مبانی معرفت شناسی تحقیق در علوم رفتاری یک پاورپوینت بسیار عالی در 422 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طرا

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق جعل اسناد هویتی و نقش آن در جرائم علیه اموال


اسناد هویتی مداركی هستند كه برای احراز هویت و شناسائی افراد به كار می روند و شامل 6 سند ، شناسنامه ، كارت ملی ، پایان خدمت یا معافیت از خدمت‌، گذرنامه و مدارك شناسائی صنفی مانند كارت های شناسایی ادارات دولتی را شامل

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق سبكهای‌ مدیریتی در سازمانهای‌ تحقیق‌ و توسعه


سبكهای‌ مدیریتی در سازمانهای‌ تحقیق‌ و توسعه:در مطالعات‌ مدیریتی از بررسی‌ وجود و چگونگی‌ تاثیرگذاری‌ تفاوتها بر انتخابهای‌ سازمانی‌ غفلت‌ شده‌ است. تعریف‌ ماهیت

ادامه مطلب  
logo-samandehi